2x Magyar Bajnok a Maros Walterland Feeder Team

ISMÉT BAJNOKOK VAGYUNK

Alig pár hete, hogy a Method Csapat OB-t megnyertük, s most a Feeder Klubcsapatok Országos Bajnokságán a tavaly világbajnok WalterLand- Maros Feeder Team ismét bajnok!
Két hely is miénk a dobogón, hisz annak második fokára a Maros Feeder Team II. álhatott fel!
Melós, kemény meccs volt, gratulálunk minden csapatnak!

Idézem Walter Tamás sorait a Facebook oldaláról:

"30-14-7...
Ez a három pontszám sokat elárul a hétvégénkről
Szeretjük Látóképet, szeretjük a keszeges versenyeket is így bizakodva vágtunk neki az idei Klub OB-nak. 16 csapat, köztük korábbi évek bajnokai és három fő halfaj: dévér, karika és ponty.
Jól indultak a tréningek, működött mindhárom horgászat és a kánikulai melegben úgy tűnt, hogy a vízközti karikázás lesz az első forduló pecája. Hát nem az lett, nagyon benéztük és mire észbe kaptunk, hogy itt bizony dévérezni kell fenéken, addigra lett 15 pont hátrányunk és csak a hetedik helyről vártuk a folytatást. Tudtuk mi a baj, mindent átírtunk másnapra.
Szombaton mindössze 14 pontot csináltunk, de két legnagyobb ellenfelünk, a tavalyi bajnok Carp Zoom és az egyéni elődöntő legjobb összpontszámát hozó Maros Feeder Team továbbra is előttünk volt. Ekkor azonban már látszott, hogy ha az lesz a vasárnapi menü amit tudni vélünk, akkor nyerhetünk.
Vasárnap már újra három halfajra horgászhattunk fontos első félórás pontyozással és az eredmény önmagáért beszél: 1-1-1-1-3 azaz egy brutális 7 pontos győzelem szektoronkénti új rekord súlyokkal és Bakó Peti 35kg-os abszolút pályacsúcsával. Megnyertük a csapat OB-t, én pedig személy szerint az egyéni összesítést is! Azért mert olyan húdenagyon jó horgászok vagyunk? Neeeeeem! Abból sok volt a parton más csapat színeiben is. Ami viszont nekünk hatalmas erőt és előnyt adott az egy Csillag Laci vezette háttér volt, mindenre elszánt, egész héten robotoló emberekkel, akik ráadásul annyira értik a dolgukat, hogy ha kell, beülnek vasárnapra és megnyerik a szektort.
Sok csapatban, több szakágban horgásztam már az elmúlt évtizedekben, de ekkora erővel bíró társaságot még nem láttam. Több volt ez mint egy csapat, inkább egy család.

Maros-WalterLand Feeder Team versenyzők:
Bakó Péter, Csillag László, Erdei Attila, Sivák Mátyás, Vidó Ferenc és Walter Tamás.

A háttérben pedig: Bagdi Árpád, Bakó Eszter, Bakó László, Bodnár Sándor, Borda Zsolt, Csillag László, Lipák András, Vidó Roland, Walter-Barna Diána, Wellner Gábor, ja és Ti mindannyian, akik szurkoltatok nekünk
Köszönjük szépen!

Shortly in english:
We won the 2020 Feeder Club Final with three matchdays points such as 30-14-7. Big mistake and only 7th place on friday but owing to our great team behind we managed to win the next 2 days. Sunday 7pts with 1-1-1-1-3 was enormous
Thanks for all your support guys, to be continued on the world champs next year!"

2021-ben címvédőként utazik a világbajnokságra csapatunk.

A Maros Feeder Team II.. a második fordulóban vezette a versenyt, végül az előkelő második helyen végzett a csapat. A Maros Walterland Feeder Team pedig megnyerte a bajnokságot.

Béla bácsi gratulál a bajnok csapatnak és átadja az érmeket

Maros Feeder Team II. (Arató Soma, Bodzsár Norbert, Kálló Kornél, Krausz Zoltán, Simon Norbert, Baluka Péter) hátterek és segítőik Maros WalterLand Feeder Team (Bakó Péter, Csillag László, Erdei Attila, Sivák Mátyás, Vidó Ferenc, Walter Tamás) háttereik és segítőik

NE FELEDJÉTEK 2021-BEN A FEEDER KLUBCSAPATOK VILÁGBAJNOKSÁGÁN - HAJRÁ MAROS WALTERLAND FEEDER TEAM

TECHNIKAI KIÉRTÉKELÉS - AMBRUS TIBOR BESZÉLGETÉSE TAMÁSSAL ÉS PETIVEL forrás: MOHOSZ YouTube